IDCXS2022:02
Олон улсын дижитал хэрэглэгчийн туршлагын стандарт
%
Борлуулалтын орлого
%
Харилцагч тогтоон хадгалах үйл явц
%
Харилцагчийн сэтгэл ханамж
%
Шалгуур үзүүлэлтийн хэрэгжилтийн үнэлгээ
IDCXS:2022 нь олон улсад хэрэглэгчийн туршлагаар тэргүүлэгч байгууллагуудын менежмент, үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлж, үр дүнгээ өгсөн шилдэг туршлагуудын цогцолбор юм
Олон улсын бенчмарк бүхий хэрэглэгчийн туршлага
Дижитал бүх сувгийн чанарын үзүүлэлт сайжирна
Ажилтнуудын оролцоо, Ажилтны туршлага сайжирна
Процесс үйл ажиллагаа үр ашигтайгаар оновчлогдож сайжирна
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагч төвтэйгээр хөгжүүлнэ
Бүх түвшний гүйцэтгэлийг хэмжиж тасралтгүй сайжруулна

Төслийг хэрэгжүүлэх үе шат
Олон улсын ICXI институт, бүсийн түнш CMI болон төсөл нэвтрүүлэгч байгууллагаас бүрдсэн төслийн баг бүрдүүлэх ба, төсөл дунджаар 3-6 сар үргэлжлэх 7 үе шаттай
Олон улсын батламж
IDCXS:2022 стандартыг олон улсын бенчмарк түвшинд нэвтрүүлж хэрэгжүүлснээр, дэлхийн 195 улс оронд бүртгэлтэй санд Олон улсын түвшний байгууллага болохыг батламжилж бүртгэнэ
Олон улсын арга хэмжээ
IDCXS:2022 батламжийг олон улс дахь салбараас хүлээн авах ба, улсаа төлөөлж дотоодын болон олон улсын арга хэмжээнүүдэд туршлага солилцох боломжтой



